aalltidannaa

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 19 augusti 2011 19:12

Det känns jättekonstigt i min rygg just nu, sitter här och önskar att min käre kiropraktor kunde komma och knäcka den igen, hehe. :(

   Nej nu ska jag sätta mig framför Johan Falk och äta vindruvor! Vi hörs imorgon!   

Av Anna Söderlund - 19 augusti 2011 18:24

Hihi ja, jag var lite busig och skrev att jag skulle till en doktor - när jag i själva verket skulle till en kiropraktor! Men liksom, vem vet vad en kiropraktor är? Det vet jag knappt själv ens, men det var något med att deras jobb är att flytta senor och muskler typ? Han sa iallafall att han inte trodde problemet satt i fötterna utan i bäckenbenet! Oväntat va

   Som jag fattade det är det något fel på nån sena på den högra sidan, som gör att jag belastrar fötterna på fel sätt. Iallafall knäckte han typ hela min kropp, det var jätteläskigt. :( Trodde jag tappade huvudet när han vred det ända tills det knakade! Det lät skitläskigt och knaket hördes ända bort till mamma som satt 5 meter bort! Sen fick jag en massa övningar som jag ska göra 3 ggr per dag, buhu.. Stackars mig! Men vi köppte ett par tröst skor iallafall! HÄHÄ

Nästa vecka ska jag iallafall dit igen och knäckas ännu mer! HAH.. Och så ska jag tydligen klara mig utan minna kära inlägg också, hur ska det gå? :(   


Av Anna Söderlund - 19 augusti 2011 13:03

Hejhopp!

Nu sticker jag, mamma och bror ner på stan. Jag ska till doktorn med mina dumma fötter och sedan ska vi kirra massa nya kläder åt Gustaf!

   bilden har ni sett 1000 gånger !

Ovido - Quiz & Flashcards