aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

blogglista med ett ord

Av Anna Söderlund - 22 augusti 2011 18:56

Sitter och letar efter en rolig lista om sommaren 2011, men har inte hittat någon kul än. Men jag hittade den här, en lite speciell lista eftersom man bara får svara med ett ord! kul! :D

 NU KÖR JAG

Var är din mobiltelefon? Bredvid

Var är din andra hälft? Vallonvägen

   Ditt hår? störande

 Hur var din dag? ovanlig

 Din pappa? bygger

 Det bästa du vet? mycket

 Din dröm inatt? klassen

   Din dröm/ditt mål? lycklig

 Rummet du är i? mitt

 Din hobby? ingen

 Din skräck? döden

 Var vill du vara om 6 år? jobb

 Vart var du igår kväll? hemma

 Vad är du inte? indian

 En sak du önskar dig? skoldatorn

   Var du växte upp? skultuna

 Det sista du gjorde? åt

 Dina kläder? fula

 Din TV? avstängd

 Ditt/dina husdjur? blubbiga

     

 Din dator? underbar

 Ditt humör? tråkigt

 Saknar någon? flera


Hihih, jag antar att det är flera 'frågor' som ni inte fattar mitt svar på, men det var lite svårt med bara ett ord! ;) 

Creds. 


 
 
Alva

Alva

22 augusti 2011 19:21

Vilken fin blogg. Kolla gärna in min och säg vad du tycker

Kram Alva

http://www.alvasmode.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards