aalltidannaa

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Anna Söderlund - 30 maj 2011 16:38

Linnäääa kmr snart hem från sitt arbete - dem har prao nu! - och då har vi lagt in lilte lektid på schemat, wiho!


  Var även med henne i går kväll, om ni undrar vart jag höll hus!   

Av Anna Söderlund - 30 maj 2011 16:24

I fredags tappade jag mitt puder i golvet, och det gick tydligen sönder. Dock såg jag inte det förrän mamma precis kommit hem fårn stan

Så hon ska köpa det den här helgen istället, men för att ha något fram tills dess - så la jag ner det i en ful grön burk. 

     Det ser sjukt trash ut, så jag skulle ta kort på eländet nyss, men då tappar jag det igen! Den här gången ner på golvet/strumpan/tofflan.. Så jag räddade det som gick. Nu ska jag gå med golv smink i en vecka, eftersom jag inte pallar ta mig ner till stan.

Ovido - Quiz & Flashcards