aalltidannaa

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Anna Söderlund - 25 maj 2011 20:27

Jag ber om ursäkt för att alla inlägg kommer ungefär samtidigt, men det fungerade inte att blogga förrän nu!

                          

Har fått en crush för blåbärsglass! Har just hämtat en skål och nu ska jag kika på dagens sista O.C avsnitt.

Imorgon bli en spännande dag, i think.. vi får se ;)! cliff hanger..  


Av Anna Söderlund - 25 maj 2011 20:11

Idag gjorde jag klart ett matteprov som jag började på igår, det var skitlätt! *happy face*

Dock kommer vi ha ett musikprov imorgon.. DET kommer inte bli lätt! Undra om jag ens kommer ha något rätt..

  Efter skolan idag hjälpte min snälla bror mig att byta vatten i mitt akvarium, så nu är fiskarna glada! aww, mina bebis fiskar! Yngel är SÅ söta.. <3 tyvärr har jag inga för tillfället.. D: 

Av Anna Söderlund - 25 maj 2011 19:49

Jag har ganska olika bilder av mina föräldrar. Båda är bäst på deras sätt!

Dem har varit gifta i över 20 år och jag måste erkänna att det faktist finns söta bilder på dem från deras tonårs kärlek!  (dem har kännt varandra nästan hela livet!)

Hittade min mammas dagbok från gymnasiet eller nått.. Där har hon iallafall klistrat in en bild på pappa och skrivit 'min underbara pojkvänn' och massa hjärtan! Gullit..

   HAHA, oj så c00la glassätandes tjockisar. 8) Men grejjen är den att jag inte har så många bilder på mamma och pappa på datorn.. 

 Men vad som än händer så älskar jag dem båda! Dem är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards