aalltidannaa

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Anna Söderlund - 3 maj 2011 18:08

Ikväll är det fotboll, barca - real madrid! 

Bryr mig inte ett skit egentligen, men med tanke på att jag planerar att gifta mig med en real spelare så känner jag mig lite tvungen att kolla.

    Marcelooo! Så jäkla söööt. Han är för övrigt jättelik soulja boy. 

  Jag brukar alltid hejja på laget som leder, laget som har snyggast kläder eller det lag med snyggaste spelarna.

Tyvär så har barca snyggast kläder och snyggast spelare - ja, förutom marcelo då.. Så förmodligen hejjar jag lite på båda lagen!    


Av Anna Söderlund - 3 maj 2011 16:34

jag ska vara med i en fanvideo till Justins låt next 2 you;

 

Så jag ägnade gårdagens kväll åt att ta kort till videon. Det gick jättedåligt och tog så lång tid att jag han lyssna egenom en spellista med nästan alla rihannas låtar innan jag var färdig! 

  Tänkte skicka iväg bilderna nu, dock ska jag försöka hitta någon lite mer säriös en den här! haha..

Efter det ska jag duscha, kolla på AA, spela gitarr och läsa några kapitel i 'så länge vi båda andas'.  

Av Anna Söderlund - 3 maj 2011 16:01

asså wow.

Jag trodde inte det var möjligt att ha alla väder på en dag? haha!

Idag har det snöat, regnat, haglat, solen har skinit, det har varit vindstilla, blåst jättemycket och varit molningt.. 

   

Hade tänkt ha den här klänningen på söndag, då jag konfirmeras.. Kanske behöver ha långbyxor om det tänker fortsätta såhär?  

Ovido - Quiz & Flashcards