aalltidannaa

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Anna Söderlund - 29 maj 2011 18:29

opus, jag glömde bort dag 6.. Gick visst direkt till dag 7, så nu får jag backa ett steg.


Här är en av mina favoritbilder! Åh vad jag tycker om den! <3

Av Anna Söderlund - 29 maj 2011 17:21

Imorse åkte jag med mamma och pappa till Hökåsen, där min mormor + morfar & farmor + farfar bor. Dem bor typ grannar, as najs! 

Dem skulle ju fira morsdag med respektive mor, själv han jag med båda två! hejja mig!


Min farfar är ju som han är.. Och han vill så gärna att hans barnbarn ska läsa hans gammla barnböcker, Han har försökt att få alla mina 3 tjejkusiner att läsa kulla gulla serien :

 

.. Men ingen av dem har orkar läsa ens en halv bok, eftersom det är sjukt gammalt språk och sånt? Boken är fan 60 år gammal, om inte mer?

Men nu har jag fått ett rätt bra erbjudande, Jag får en krona per sida! Första boken är 126 sidor lång, och jag är hans sista hopp, så jag ska göra ett försök! Haha herregud, han är villig att betala pengar för att jag ska läsa den, så det måste ju betyda mycket för honom?

   

Ovido - Quiz & Flashcards