aalltidannaa

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Anna Söderlund - 23 maj 2011 20:03

Eftersom jag har haft min blogg i mer än ett år nu, har jag märkt att det finns en ruta där det står "för ett år sedan". Tycker det är jättekul att kolla vad jag skrev för exakt ett år sedan! 


För lite mer än ett år sen var jag i Spanien. Kan inte fatta att tiden gått så sjukt snabbt.. Om åren tänker fortsätta gå såhär snabbt kommer jag inte hinna skaffa barn innan jag fått barnbarn ens! (HAHAHA, oj så rolig jag är! :'D)

Såhär såg det ut den veckan iallafall!  

   Vi var så högt upp i bergen, att vi åkte igenom molnen! Det var ascoolt!

   Det synns inte hur vägarna går, men dem var riktigt läskiga iallafall. Vi fick stanna för att jag höll på att spy på vägen upp.. Och på vägen ner var jag så rädd att jag blundade hela tiden, haha! Roliga minnen!

   Träffade stooora kaktusar :'D

   Sen var vi självklart nere i hamnen en dag. Åh, min pappa är helt båtgalen.. Det går inte ens att beskriva. suck'

    För det mesta hängde vi på hotellet, och körde hopptävlingar som denna! Johan vs Anna. Ja, jag vann, ni behöver inte fråga ..


 

jag solade och fick snygga brännblåsor äver hela armarna! (y) Ursäkta bilden.. Men den andra är tusen gånger äckligare!

 

Sista dagen vågade jag mig ner till havet.. Fan vad jag ångrar att jag inte gick dit varje dag!

Underbar vecka, saknar allt så himla mycket! :/<3   


Av Anna Söderlund - 23 maj 2011 19:06

Nu kör vi, WOHO!


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

åh, jag hatar att skriva om mig själv.. Vad ska man skriva liksom?

Allvarligt talat så kan jag verkligen inte göra sånt här. 

Jag skolkar ifrån denna uppgift! häh.. Kör på nr.2 imrgon istället! (a)

 

Linnéa, don't hate me!  

Av Anna Söderlund - 23 maj 2011 16:49

Sitter och pluggar SO egentligen, men jag tänkte bara informera om att jag och linnéa kommer börja med en ny blogglista. Gjorde ju en förut, men det gick rätt dåligt! haha, ska försöka bli bättre på att komma ihåg, så därför gör vi samma lista och kan påminna varandra. anyway, så här ser den ut!


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 – Min bästa utomlandssemester

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 4 – På min tallrik.

♥ Dag 5 – Favorit låt

♥ Dag 6 – Min favoritbild.

♥ Dag 7 – Mina närmsta vänner.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Filmer jag gillar

♥ Dag 10 – Favorit ur min garderob.

♥ Dag 11 – Mina syskon

♥ Dag 12 –Fem stycken "jag har aldrig"

♥ Dag 13 –Fem stycken "jag har"

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Snygga killar

♥ Dag 17 – Min idol.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

♥ Dag 20 – Den här veckan

♥ Dag 21 –  Favorit djur

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att skratta

♥ Dag 24 –  Mitt drömhus

♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 –Något från min barndom

♥ Dag 30 – Mitt drömutseende

 Söta cheeyer! ;)

Av Anna Söderlund - 23 maj 2011 16:03

hejsvejs!

Fick just reda på att justin vann fucking sex priser på billboard galan! <333333

  Han och selena kom ut oficiellt förra veckan förästen ;) Dem är faktist jättesöta tillsammans, hah..

Tycker fortfarande det är så coolt att han vinner mer priser än alla idoler han hade som barn! Det måste kännar lagom coolt att gå om alla stora kändisar i popularitet

Ovido - Quiz & Flashcards