aalltidannaa

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Anna Söderlund - 24 maj 2011 20:09

Den semestern jag alltid kommer komma ihåg är år 2006, när vi åkte till västindien! Jag firade min 10 års dag där, och det glömmer jag inte direkt! ;)

   Husen här nere är hotellområdet. Vi var dem ända gästerna, på ett superfint hotell! Tror det var lågsäsång eller nått? Chill som fan iallafall! Vårat hus är det längst bort till vänster, det synns inte på bilden - men det ligger på stranden! <3

         Ungefär såhär spenderade vi de första 3 dagarna på hotellet!

 

    Sen hyrde vi en stor jävla båt och seglade omkring i 9 dagar. Kommer ihåg att det fanns fönster på golvet, så man såg fiskarna simma förbi! 

    Nätet där framm passade perfekt som studsmatta! Rakt ner i vattnet bara!

   Den här bilden är tagen på min födelsedag! glad tjej!

            Helt awesome dagar, simmade med sköldbaddor och höll i sjöstjärnor

       Här badar vi efter båten.. Vilket man inte fick eftersom hajjar kunde äta upp en.. Lagom läskigt! ;)

       Sen var vi på hotellet i 2 dagar igen, innan vi åkte hem! 14 fantastiska dagar, saknar det så galet mycket..

Av Anna Söderlund - 24 maj 2011 18:45

Jag har aldrig gillat eminem. Hans utseénde skrämmer mig verkligen.. Men fasiken vilka bra texter han har! 

"I act like shit dont phase me, inside it drives my crazy, my insecurities could eat my alive." 

Har bara kollat igenom ett par texter, men jag måste medge att det är svårt att hålla tillbaka tårarna. Trodde aldrig den här dagen skulle komma men, Anna <3 Eminem 

Av Anna Söderlund - 24 maj 2011 17:39

Igår kväll ringde min bror mig.. Hahhah, han satt i rummet bredvid - men det är ju en bit att gå så vi brukar ringa istället ! ;3

Iallafall fråga han om jag ville komma och kolla på Eminems film 8 mile, så det gjorde vi. Men det var rätt sent, så vi fick inte kolla klart, LOL! Så det har vi gjort nu!

 

Han mörkhyade killen.. är så SJUKT JÄVLA SNYGG! OMG! Har fan ingen aning om hur många gånger jag sa det under filmens gång! herregud.. <3

 

 

Vi har inte bestämt datum för bröllop än, men jag säger till när det kommer!

Nu ska jag lyssna på eminem's låt texter! 

     

Ovido - Quiz & Flashcards