aalltidannaa

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Anna Söderlund - 11 maj 2011 19:04

Håller på att skriva min 'från samlag till baby' uppsats.. Dock trivs jag inte riiiiktigt med situationen eftersom jag måste skriva meningar som denna :  Med hjälp av svansen tar sig spermierna från mannens testiklar, hela vägen upp till kvinnans äggledare..

Humm.. Men det går bra iallafall!hejja anna!  

 Imorgon ska jag leka plugga med denna knäppis! Båda två har studiedag, så vi tänkte vara geeks och sitta ute i solen med en hel hög läxor.. Det blir ju roligare så! Fast jag har hört att det ska vara skit väder? Äsch, vi får se!


Av Anna Söderlund - 11 maj 2011 17:44

Asså vet ni? Jag och nojjan hoppade över gymmet idag.. Det var ju så sjukt varmt ute, så man varken vill eller orkar vara inne och springa på löpband o.s.v? 

'Jag har ändå så mycket läxor att göra. Både SO,bioligi och spanska' sa jag till henne.. Så vi inte behövde ha FÖR dåligt samvete.

Grejjen är den.. När jag kom hem bakade jag muffins, sen satte jag mig vid datorn och lekte med photoshop.

   Så ja, det gick inte så bra med studierna.. men å andra sidan hittade jag en rätt cool efekt! yey! :D

Ovido - Quiz & Flashcards