aalltidannaa

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Anna Söderlund - 6 maj 2011 20:27

Alla har väl hört lady gagas senaste låt Judas? Nu har videon kommit :

 

 Jag gillar inte låten, men jag måste säga att videon är mycket bättre än 'born this way' videon, som är helt sjuk. Usch. Dock känns det onödig att ens göra en video till en så kass låt.. eller det kanske bara är jag som tycker så? 

Av Anna Söderlund - 6 maj 2011 17:08

Ingen lär ju ha missat 'det nya spotify' grooveshark.com? 

Jag föredrar nog youtube framför grooveshark, men skaffade ett konto där nyss - för att se om det är bra 'när man lär sig det'. 

Tycker det är rätt konstigt, men ska försöka göra en playlist nu. ;)

Och så laggar hela sidan jättemycket, förmodligen är hela surven överbelastad eftersom det kommit så många nya användare? Men om det itne blir bättre tänker jag LÄTT sluta använa det.

   Nu ska jag städa. Kan helt ärligt inte förstå hur jag lyckas stöka ner så snabbt! Städade för en vecka sen ungefär.. herregud. -.-

Ovido - Quiz & Flashcards