aalltidannaa

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Anna Söderlund - 12 maj 2011 21:29

Det gick jättedåligt med 'pluggdagen'.. Linnéa visade den här videon :

 

Och jag höll på att garva sönder av skratt! När han skriker 'YEAH' för att han är så glad, omb vad jag skrattar

Sen var vi vid ica och köppte glass också, he-he. glass är bra. :'D 


Nu ska jag lägga mig och läsa, jag vaknade typ 8 imorse.. plus att jag sov jättedåligt - så jag var trött när jag vaknade, ni vet? usch säger jag bara!

Av Anna Söderlund - 12 maj 2011 21:08

Ni vet säkert att jag ska flytta? Vi vill ju flytta under nästa sommar typ, men har inte hittat nått hus eller tomt.. haha 

Men så kollade jag och mamma på några planritningar idag och vi blev jättekära i det här huset! Jättefint innuti! :'D

   

Dock är det inte särskilt fint på utsidan om man jämför med de andra vi kollade på, som t.ex det här.. ;____; hur fint!? <33333333333333

   Tydligen vet mamma & pappa precis vilken tomt dem vill ha också.. fast ingen vet när de börjar säljas.. wierdoooo..

Fast det här kommer bli så komplicerat att vi säkert inte flyttat förrän jag är vuxen, Hahah! 

Ovido - Quiz & Flashcards