aalltidannaa

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Anna Söderlund - 26 maj 2011 16:59

Om en timme ska jag på 'skolgårdsfest'! Varför vet jag inte, men det är obligatoriskt. Tror det är ungefär som öppethus?

Det är i 2 timmar, men jag vet inte riktigt vad man ska göra så länge.. Halv sju ska iallfall jag och David stå vid klassens station, nån innebandy grej!

Men det är bara i en kvart, så vet som sagt inte vad jag ska göra restan av tiden.. Men det kanske blir kul, vi får se! 

   klassresan i 3:an!

Av Anna Söderlund - 26 maj 2011 16:33

Jag har inte hunnit äta kvällsmat än, men det blir pankaka snart!

Vi har en tårttävling på hemkunskapen, så idag bakade vi tårtor!

   Man fick göra en tårta, exakt som man ville! Det var rätt roligt. Efter att vi hade bakat våra tårtor, så fick lärarna rösta vilken dem gillade mest. Och min,pennan,kimmi och nojjans vann!

   Personligen älskade jag den, men den var väldigt söt.. Så jag trodde inte lärarna skulle tycka om den. Måndagen den 13 kommer vi få baka den igen, och tävla mot finalisterna i dem andra 8:orna! VLT var förövrigt också där och gjorde en artikel om tävlingen!  Det var rätt äcklig lunch också, så det här är typ dagens mat! ;)

   1337, eliiit! ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards