aalltidannaa

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Anna Söderlund - 18 maj 2011 19:24

Ni vet ju redan vad jag har gjort idag, så frågan är..

Vad gjorde jag igår? 

Efter skolan skulle vi spela in en låt till ett engelskaproject. Efter att vi hade spelat in när vi sjung, så satte Saras pappa ihop det, tills det lät hyffsat bra.. Jag hatar att höra mig själv sjunga men det var 6 andra som sjung samtidigt så det blev inte lika hemskt att lyssna på. hah! 

   Vi passade på att sno med två tröjjor från mariagården - där vi var när vi spelade in.

Eller ja, vi trodde alla konfirmander skulle få en, men det var bara de som vill bli assistenter som fick en. wpooous. men vi slapp lämna tbx dem iallafall, hah.. ;)

jessica goes blond! Tycker den här bilden är så himla gullig!  

Hon var iallafall här till nästan halv tio, så vi han göra en massa sköjj! nice.   


Fråga två: Vad ska jag göra imorgon? 

Efter skolan tar jag bussen ner på stan, för att träffa mammi! Vi ska köpa skor,klänning och bikini till mig. Dock har jag redan kollat överallt och inte hittat nått fint, så vi får se hur det går?

Gustaf och Pappa är inte heller hemma imorgon, så vi tänkte passa på att äta ute också - myyysigt :'D 

Av Anna Söderlund - 18 maj 2011 16:15

Idag fick jag och nojjan sluta halv 1!  
Vi skulle jobba med SO, och vi behöver en dator.. så vi gör det hemma itället. SÅ, när vi kom hem gjorde vi det en stund.. Sen gick vi ut och tog kort till en varsin ny header. Dock är det rätt tråkigt med helt svart? huh.

Ovido - Quiz & Flashcards