aalltidannaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2010 18:41

yesssss, guess what? min lilla paet ska sova hos mej inatt :'d fun fore me! ;D

förra gången vi sov över -förutom båten då!- var det ju under bar himel.. men inatt blir det inne, haha !

iallafall har vi plockat blåbär/lingon (ewwu, men bara 2 st) smultron (haha där också bara 2!). Och sen hade vi tänkt baka blåbärsbaj! Det är ytterst jobbigt att plocka bär så jag hoppppas och ska göra allt som står i min makt för att få pajjen att bli god! *ASG*

Sen bad vi även mamma köpa chips/dricka och.. MELON! så vi kommer absolut inte gå och lägga oss hungriga o.O

Men just nu är hon hemma och käkar slash är social med deras gäster. men om några minuter knackar hon på min dörr! innan dess ska jag ha ätit och eftersom jag är hungrig blir de typ.. nu! :'D


By the way har vi haft lite kamera tid idag, så bilder kommer straxens!

  *bild från nån gång vi sovit över*

Av Anna Söderlund - 19 augusti 2010 19:12

Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att kolla på klipp på lille justin och faktist bara spelat hans musik. Dem jag spelat mest är följande ;


(hans sötaste och första musikvideo!-hur sött äre inte att ryan är med i den?)

"She makes me happy,I know where I'll be.Right by your side cause,

She is the one"

 "Kiss me, Kiss me. Say that you miss me.Tell me what I wanna hear, Tell me you Love me, Love me.Say that you love me"

"You are my love, you are my heart and we will never ever ever be apart.
Are we an item? girl quit playing. we’re just friends, what are you saying?"


passade på att slänga in mina favorit meningar ur låtarna! ;]<3

Av Anna Söderlund - 19 augusti 2010 16:49

var inne på JBmusic, en blogg om min lilla älskling justin.. och såg en ny video om en myyyycket rolig sak. Fast just den videon är jätte tråkig eftersom det bara är en intervju med kevin.. men jag kom och tänka på att jag kanske borde berätta vad som hänt tidigare, eftersom det är så himla roligt!


Den här 'kevin' har hackat sej in på justin's bästakompis ryan's twitter för att få tag i justins nummer. Efter det hade han skickat 10 sms varge dag till justin i 3 veckor! Där det bara stog helt random saker - aka spamm.

Som hämd skrev justin på sin twitter 'everyone call me or text :)' fast han skrev inte sitt tel nr, utan kevins! HAHAHAHAHA så alla hans fan ringde/SMS:a stackars *host* kevin!

och nu har kevin laggt ut en video där han visar sin telefon och det hinner komma 4 sms, sen ringer det igen! Och så håller det på.. HAHA

han fick oräkliga telefonsamtal och över 10.000 SMS!

GOGOGOGO JUSTIN! <3

  Ryan är han till vänster! ;) 

Av Anna Söderlund - 19 augusti 2010 15:02

nu har jag varit hemma från skolan i ca en timme, vi går ju bara till två den här veckan.

Dock börjar vi med det riktiga schemat [?] redan nästa vecka, jobbbbigt! D:


Idag fick vi lite mappar,pärmar och sådär sen hade vi lite info om bruksleden (som jag berättade om igår). Dock tror jag det kan bli rätt kul ändå, jag ,Mathilda och kimberly ska sova i ett tält!

    HAHAHAH, vi för 2 år sen ? (H)

.. men! det kommer bli ÄCKLIGT JOBBIGT att gå! På onsdagen kommer vi gå 1 mil och på fredagen ca 6 km (mitt i skogen, över alla irriterande stenar o.s.v!) Med våra stoooora ryggsäckar (skrev väska först men våran lärare gillade inte att man ska väska ,så jag ändrade! hahaha). Man är tvungen att ha med sej minst 2,5 liter vatten och bara det väger rätt mycket.


Efter lunch (blev riktigt gott efter att jag,nojjan och sara plockat ut de vi inte gillade och bytit med varandra! - Det var nån sallad, så vi kunde byta kyckling,annanas,oliver och ris helt fritt ) tränade vi att sätta upp tält och koka vatten på stormkök. ;]


& nu har jag som sagt kommit hem och vill inte vara inne på datorn just nu, så jag ska ta och hitta på någonting annat! hörs om ett tag! ;)

Av Anna Söderlund - 18 augusti 2010 16:44

Sisådär! nu är jag hemma, har ätit och bytit om!

Ska faktist bli rätt kul att träna ändå..     har knappt rört ett badmintonracket på hela sommaren! (ända gången var nu när vi var i stugan. Då körde jag med pappa och kusinen!) Men som sagt blir det en rejäl träningsvärk några dagar frammåt! inte riktigt lika kul..


Men iallafall tänkte vi ta bussen som går 17.35 - och det tar ca 17-25 min att åka till belle [där vi spelar (y)].. så snacka om att vi kommer komma exakt när vi börjar d.v.s 18.00! hahahah hoppas vi blir liiite sena och slipper uppvärmningen ;) haha nejdå! :d


MEN - stänger av dator snart, känner inte att jag orkar gå in mer ikväll :'33

   tyckte den här bilden passade bra till kommande meningar (från min och nojjans piknick (HH);

jag började ju åttan idag och varg år går åttorna något som heter bruksleden. Det hör till idrottsämnet, man går allså ut alla tre klasserna.. och går några mil (!!!!!!!!) i skogen.. sen sover man där i 2 nätter + lagar mat på stormkök och så!

USCHHH vad inte roligt det ska bli! sovsäck och fet rygsägg och sånt :(

Det här ska vi allså göra om ca 3 veckor och ska redan börja 'träna'! Så morgon dagen kommer ägnas åt att pröva sätta upp tält och massa anant tråkigt, blääääää! :( 



Av Anna Söderlund - 18 augusti 2010 14:12

hejsan hoppsan! :]

jag sitter hemma hos nojjan just nu.. Vi slutade skolan kl 12.. så onödigt - gå dit, säga 'ja det stämmer' när lärarna ropar upp namn/adress/tel nr, få massa papper och fika. Men de va skitkul att träffa alla igen, och lilla jec passa på att skämma ut sej för en tredjedel av skolan när hon gick rakt in i en lyktstolpe! hahahahha hon är bara föööör underbar! :'d<3

sen fick vi nya skåp,lärare och klassrum också.. D:


btw, när jag kom hit mötten jag av en punkterad lilen boll .. men ingen vanlig boll, utan AHLGREN OVERBALL. det är en rosa badboll jag och nojjan köppte på nyår för 2 år sen när vi var på gustavsvik! hhaha, han är skillsmässe barn och bor hos oss båda. Iaf var han nu helt utan luft, så jag fick panik o skrev 'VAD HAR DU GJORT!?!' det visade sej att han åkt in i en sten förra gången vi var och badade med han :[ men nu är han hel igen! PEEEEACE!!


sen om några timmar har vi träning.. D: inte roligt, kommer få sjukt mycket träningsvärk! ;/

  anna -v- jec  , HAHAH failig bild vi tog medans nojjan var inne hos optikern för ett tag sen XD   jec, anna,mathilda. ÄCKLIG GLASS :[   vackkker ! (H)

Av Anna Söderlund - 17 augusti 2010 21:11

kom precis innanför dörren, varit at linnéa's place några timmar :'3 Såååå bra att bo 10 meter ifrånvarann , man kan lixom träffas även om de bar är typ en timme (H)

men iaf, vi pimpa hennes nya loggbok - hon typ 'anna skriv nått :'D' och då gjorde jag det högst förbjudna .. NÄMLIGEN EN :-P SMAJLIS! på hennes framsida lixom , som hon ska ha i ett år nu! stackare ;/

iaf , sen gick vi in på omegle - kul liv igentligen.. D: - men jag älskar det! ;D vi typ sitter och skriker åt alla i micken och så hatar alla oss :'D

linnéa, jag kommer ALDRIG förlåta dej för 'hej' 'hej' 'HEEEJJJ :D' 'HEEEEEEEEEJ :D'

åh crap, man fatta inte mycke av de där.. så.. 


imorgon äre ju skola, D: jag vet inte när jag slutar men det blir allså inget inlägg förrän efter lunch. :'3


 okey, värt inlägg! HEJJDÅÅÅ! :'D<3

Av Anna Söderlund - 17 augusti 2010 17:31

Nojjan skulle åka iväg någont stans så hon har knatat hemmåt, så nu sitter jag ensam på mitt rum och dricker saft! :'D hihihi ,jag gillar igentligen inte saft och dricker bara den mormor och farmor gör själva på vinbär, den är underbar! Och igår kväll fick jag en stoooor flaska mormor saft att kalasa på ! ;]


När nojjan kom satt jag och kikade på laguna beach maraton (nivet serien innan the hills.. allså när LC, Lo och dem gick på collage!) så vi fortsatte med det ett tag. Sen han vi med lite brottning i soffan innan jag och gustaf fixa varmamackor i hans fina svampbobgrill!

 

så söta blir de!

Efter det bestämde vi oss för att göra en film, så vi fixade snyggve kläder och gick ut och spelade in en RIKTIGT BRA film! :'DDD HAHAHA oslagbar verkligen! Dock blev det en massa olika klipp som jag tänkt sätta ihop med lite efekter o.s.v i ett program som heter studio. Bara det att jag aldrig jobabt i det programet, men de ska nog gå bra! 

             våtknutten -v- finatanten! 

Ovido - Quiz & Flashcards