aalltidannaa

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2010 19:17

jag öppnar upp starkt med min absoluta favorit bild!   (gråter eller skrattar smilyn? o.O)

   så kul! ni ser mej va? ;)

                       

     

 & hur det kommer säg att just jag råkar ha världens bästa och finaste bästis kan ni klura länge på!

bebo, tack för att du fins vid min sida. Utan dej betyder livet ingenting! 

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2010 18:41

yesssss, guess what? min lilla paet ska sova hos mej inatt :'d fun fore me! ;D

förra gången vi sov över -förutom båten då!- var det ju under bar himel.. men inatt blir det inne, haha !

iallafall har vi plockat blåbär/lingon (ewwu, men bara 2 st) smultron (haha där också bara 2!). Och sen hade vi tänkt baka blåbärsbaj! Det är ytterst jobbigt att plocka bär så jag hoppppas och ska göra allt som står i min makt för att få pajjen att bli god! *ASG*

Sen bad vi även mamma köpa chips/dricka och.. MELON! så vi kommer absolut inte gå och lägga oss hungriga o.O

Men just nu är hon hemma och käkar slash är social med deras gäster. men om några minuter knackar hon på min dörr! innan dess ska jag ha ätit och eftersom jag är hungrig blir de typ.. nu! :'D


By the way har vi haft lite kamera tid idag, så bilder kommer straxens!

  *bild från nån gång vi sovit över*

Ovido - Quiz & Flashcards