aalltidannaa

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 11 augusti 2010 19:12

HEJSANNNN!

jag hade inte tänkt uppdatera något på de här dagarna jag är i stugan, men jag har inget för mej så varför inte skriva något trevligt :] lol!


idag har det varit schteeek väder hela dagen! ;D alla utom jag och sandra badade, det räckte med att doppa fötterna för att förstå att jag inte var så sugen på att bada! HAHHA 19 grader - ryser! Dock han det bli tjugo *lol, stor skillnad* innan vi åkte in till stan här så kanske badar imorgon. men a, idag var vi hemma och solade/badade hela fördiddagen och sen åkte jag,pappa,gustaf,fredrik och anders (kusin och farbror) till stan a.k.a öregrund som det heter - med båten och köpte glass och lite så.. Sen passade vi på att ta några badminton matcher (börjar träningen på måndag D:) och spela yatsy..

nu ska jag ut och käka choklad! :'D mahhaha! som sagt, har bara bilder på mej som liten på den här datorn så de får vel bli en sån :o

  

hahahah ! snyggggt regnställ.. tyckte bilden passa bra eftersom den är tagen här! :D de spöregna men ja ville hellre vara ute o leka i vattnet än sitta inte  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards