aalltidannaa

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 15 augusti 2010 19:39

Sådär, nu har vi tagit en liten mat pause, hahah ;] nejmen hon kommer hit om nån minut igen! ;D

på scemat står det ; kolla klart på filmen.

Vi började nämligen kolla på det vi filmade när vi var i spanien, det är världens tråkigaste film men linnéa älskar alla våra såna filmer av nån andledning :s

     

     

     

Av Anna Söderlund - 15 augusti 2010 13:01

godmorgon! :'D förmiddag. 

jag har precis gjort i ordning mej och väntar nu på linnéa.. Under tiden gick jag ut och tog ett äpple från trädet, som jag överväger att kasta ner på den irriterande personen som klipper gräsmattan nedanför mitt fönster.. jag hör ju knappt musiken jag lyssnar på :o men nu skulle vi tydligen äta.. :]]

jajaja, nu vet ni iaf vad jag ska ägna dagen åt! ;)) lul..

  HOPPPLLAA!!! 8'D jag tror inte flikkan blir så glad för bilden, men så kan de va! :') - jag gillar den och det är jag som bestämmer! HAHAHAH ;d


Ovido - Quiz & Flashcards