aalltidannaa

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 31 augusti 2010 19:47

Åh, idag hade vi simmning första lextionen.. Det är über kallt eftersom vi badar UTE kl 8 på morgonen! Men nu är det bara en sån lextion kvar.

Sen hade vi lite random lextioner och efter skolan knatade jag hem till paet. Passade på att pröva hennes löshår! Det var ju inte precis min färg, men ändå kul att pröva (y)

och vet ni vad jag gjorde!? Vi fixade i hennes gammla rum (hon har precis fått ett nytt så det gammla är helt tomt!), typ tog ner några saker på dörren och så.. Sen sitter vi där och snackar så säger jag helt osäriöst nått med 'Det är så sorgligt att byta rum, alla minnen försvinner' eller nått i den stilen.. sen började jag sjunga 'minnerna försvinner , men vännerna fins kvar' (hahah vart fick jag det ifrån? :S)

sen gissa vad jag gjorde då.. JO. JAG BÖRJADE GRÅTA! åt min lilla 'song', den va inte ens sorglig.. jättekonstigt var det!

Så hon började asgarva såklar, så vi satt i ett tomt rumm och skrattade eller grät. yeah, normalt! (y)

 

Nu ska jag kolla på fångarna på fortet! De visade fel program igår, så jag måste kolla idag också.. fast de är så segt.

Jag vill ju se barnen vs föräldrarna! hihi och det är idag! :'D


Hörs imrgon, tror jag? det är ju träning då! vi får se! 

Ovido - Quiz & Flashcards