aalltidannaa

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 25 augusti 2010 20:23

TJUUU! ;)

nu kommer en liten uppföljare till förra inlägget.

Efter att skickat iväg bilden fick jag ett mejl med två papper som skulle skrivas under och skickas iväg till dem.

Allt var jätte noggrant och båda föräldrarna skulle skriva under o massa.. eftersom det var en bild kan dem lätt bli stämda om nån kommer på att inte mina föräldrar ville att jag skulle vara med ex. , men det fick jag ju så nu måste jag skicka iväg papperna! ;D


käns lite läskigt eftersom jag inte vet om justin kommer vara med att välja bilder.. men de lär jag inte få reda på heller så w/e! :D

får helt enkelt bara sitta hemma o dräggla över hans kommande reklam! :'D mahaha! de är för proactiv saken, nivet för finnar? När vanessa Hudgens gjorde en sån reklam visades den på MTV, jag döööör om hans också gör det! (k)

   rrrrrrolig bild. från i våras,

Av Anna Söderlund - 25 augusti 2010 18:05

.

JAG HAR BIEBER FEVER!!



haha, där va ja bra rolig! ;D

nejmen.. JAG ÄR SJUK! ont i huvud,hals och feber! uscha. Det var nog inte så bra att jag badade i tisdags trotts allt! 

 Men ska vara hemma och bli frisk imorgon eftersom jag har en mycket rolig helg framför mej! :d  .. mer om det sen.


förövrigt.. jag gjorde något rätt dummt nyss o___O 

jag läste att man kunde vara med i justins 3D film genom att

 a) skicka in en video när man mimar till hans låt

b) skickar in en bild på sej själv när man ler. (till låten U SMILE)


jag såg det här 10 minuter i 5 (då det avslutades).

så fixade jag en bild, skrev in allt och trodde allt var chill.

men sen skulle man skriva sin 'zipcode' och jag hade ingen aning om vad det var, så jag tog reda på det och skrev det (klockan är nu 5 i).

När allt var klart klickade jag på skicka men då var bilden för stor! Så jag prövade en ny, med samma resultat! (nu var den 2 minuter i fem!!) Så jag letade vidare men klockan hade hunnit slå fem när jag hittade en bild, när jag klickade på skicka var klockan 1 minut över. men.. DET FUNKADE ÄNDÅ!

nu ångrar jag mej riktigt mycket eftersom jag nu kommer gå och hoppas i ett halv år (tills filmen kommer i februari) även fast det är noll chans att jag kommer med. Men antagligen hade jag ångrat mej ännu mer om jag inte tog chansen när den kom.

 

R-A-N-D-O-M B-I-L-D

har varit så många på justin de senaste dagarna så skippar de nu - för allas trivsnad (HAHHAH) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards