aalltidannaa

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 16 augusti 2010 23:03

Har inte hunnit skrivit något om mitt hemliga uppdrag.. jag och linnéa har nämligen varit på fotografisafari i djungeln (sveriges svar till djungeln iaf- nämligen skogen!).


men det var såhär! jag var hos frisörn och klippte mej!  

Jag vet faktist inte hur det blev eftersom hon plattade det.. men jag tror det blev bra, får duscha imorgon så lockarna tittar fram! ;D har saknat de en massa - de orkar liksom inte krulla till sen när mitt hår inte är uppklippt.. komplicerat.

känner mej hundra kg lättare nu iaf! hahah  


mystik bild på när jag springer och vi som tar kort i fönstret ville vara med i bloggen så jag var snäll och lät dem vara de! 8')

 

jag känner inte att bilderna är blogglämpliga och vet inte riktigt vilka jag kan lägga ut.. igentligen ville vi ta 'normala' bilder att ha som profilbild på facebook.. men det råkade mest bli högst osäriösa bilder med dubbelhakor och ögon som kollar i kors! Men fb-bild bytte vi (H) dock blev de inte två 'normala' bilder, utan 2 riktigt osäriösa,skitfula! men roligt som fan hade vi! :'D<3  

Av Anna Söderlund - 16 augusti 2010 11:27

HALLÅÅJ!

hade tänkt vara en stund med linnéa idag också, men jag ska iväg på ett top secred uppdrag klockan 3 (mer om det senare!) så vi får se om vi hinner träffas innan. Iallafall har jag ingenting att skriva om så jag tänkte köra på en 'klassisk bdb-lista' ;)


en bild som du aldrig visat ; (klassresan i 6:an.)

   en dag du minns;

 

en konstig bild ;

 

en bild som väcker känslor ;   (globen - 4/3 2010)

   någon du har många minnen med ;

 

någon du litar på ;

 

någon du saknar ;

 

någon du älskar ;

 

någon som betyder mycket ;

  någon du tycker om ;   

  någonra du vill träffa ;

  någon du tycker är söt ;

 

någon du tycker är underbar ;

   något som får dig att gråta ; 

    något som är viktigt för dig ; (haha texten på georg är bara så bäst!)

 

dig själv nyligen ;

  dig själv ;

    dig själv för länge sen ; (hah, kimmi tyckte de va kul att måla kajal typ :'3<3)

 

dig själv som lyckligast ; (inte för att jag är med på bilden..men ändå!<3)

   den du senast fick sms av ;

 

den du alltid har roligt med ;

 

den sista bilden på mina mottagna filer ;

 


Ovido - Quiz & Flashcards