aalltidannaa

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 28 augusti 2010 15:23

Justja! Igår kollade jag på vampyrer suger, och vadå den var dålig ? :o

eller.. Det var ju inte den bästa jag sätt och självklart var det vissa 'skämt' som var jättetråkiga ,men filmen i helhet var rätt bra faktist.

       Den här ''edward'' är så himla mycke finare än den andra! HAHAH ;'D<3


Det här blir sista inlägget idag, stänger av datorn om ett tag.

Men imorgon kommer bilder! 

Av Anna Söderlund - 28 augusti 2010 13:26

Guess what? Det gick jättebra! :]<3

fast just nu är det inte så fint, men ska fixa nån 'frisyr' och spraya lite så kanske det blir bättre! :D   dock ser det helt platt ut på ett ställe, men de får jag fixa antar jag.. :d


men.. nu ska jag byta om och ladda kamera bateri! hihi :'D 

Av Anna Söderlund - 28 augusti 2010 11:51

en webbcam med efekter måste ju vara bland det bästa som fins när man inte gör något att göra?

 

 Mihihihi!! så himla fin näsborre jag hade på översa bilden :'D

      sen passa jag på att göra dessa pojkar fina också! :D

Bill blev lätt sötast! :D<3 

Av Anna Söderlund - 28 augusti 2010 10:35

Godmorgon!

Nu har jag vaknat,duschat och käkat frukost!

Och feber har jag inte längre! Jag har lite ont i huvudet men eftersom det inte smittar tänker jag ta en tablett sen åka till jec lite senare.

Jag tror inte jag har berättat det, så jag tar det nu helt enkelt.

Vi tänkte ha en 'tjejkväll'! Det blir jag, Sara,Nojjan,Sanna,Jec,Kimmi och saoi! awesome om du frågar mej! ;)<3

Vi åker runt halv 5 skulle jag gissa på :'d

Innan dess ska jag försöka locka håret.. det är omöjligt med min icurl, så som vanligt kommer det sluta med att jag plattar det antar jag! D:


  söta jessica som vi ska till!

älskar er tjejjooor!    

Ovido - Quiz & Flashcards