aalltidannaa

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Anna Söderlund - 27 augusti 2010 12:57

Hejsssvejs! ;']

Igår vaknade jag av nån andledning vid 8 även fast jag kunde sova hur länge jag ville, rätt onödigt gjort om du frågar mej. Men idag vaknade jag iallafall 11. Både inatt och igår natt har jag drömmt jätte konstiga drömmar. I båda drömmarna har jag varit kär i hel konstiga personer som jag inte gillar ett dugg IRL.. mycket konstigt. Inatt Drömmde jag också att jag badade med min mobil, men den gick inte sönder.. ändå ringde jag och sa det till pappa som ba 'ehh , okej :)' Mahahhaha drömmar är sååå sjuka! :'D<3


Iallafall har jag inte gjort mycket idag, de två timmar jag varit vaken har jag bara suttit vid datorn. :] Och nu kom mammie hem så ja ska försöka få henne o spela bondespelet med mej ! (så anna o linnéa style 8'D)

 


Vi hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards