aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

älskade hus,

Av Anna Söderlund - 7 augusti 2010 14:57

JAG ÄR HEMMMMMAA!

helt galet hur mycket man kan sakna sitt hus. hahahh ja, hur sjukt låter inte det? men varge år efter 3 veckor med båten är det jag mest längtar efter -MITT HUS! eller ja, först kompisarna.. men sen iaf D:<3 Och eftersom det är mitt i sommaren vi kommer hem ser allt så annulunda ut! Liksom trädgården är full med blommor,frukt och bär.. Allt har växt så himla mycket! *åh gosh vad töntigt!*


men - jag har haft det kanon bra, första sommaren i nya båten! Dock har det varit skit väder nästan hela tiden! ;o regn minst 3 dar varge vecka D: fast de två senaste dagarna har det varit sol och nästan för varmt, så jag och hulda passa på att bada efter båten igår. Man bara lägger i ett långt rep i vattnet med en fender där bak (eh, fender = en sak som flyter som man sätter mellan båtarna så dem inte ligger mot varann typ..) sen är det bara att hoppa i medans båten åker!   Det är skitkul , men igår gick det LITE för snabbt, så vi orkade knappt hålla i repet och bikinin bara flög av! Det var så jäkla jobbigt att hålla i repet + försöka få upp huvudet över vattnet så man kunde andas - att jag övervägde att bara släppa taget och låta båten åka ifrån mej!    och min pappa bara stog där och filmade ! D: jag hade vatten i hela munnen så jag kunde inte skrika högt men i min hjärna skrek jag som fan ''KAN DU STÄNGA AV DEN DÄR JÄVLA KAMERAN, JAG HAR FAN TAPPAT HELA BIKININ OCH HÅLLER PÅ ATT DRUNKNA!!'' - mahahaha , så jäkla roligt nu i efterhand!


nu har det varit flera skittråkiga inlägg med bara massa text som ingen pallar läsa , så jag berättar mer sen och slänger in lite bilder på 'anna och mathilda genom tiderna!'   

            

                           

eh, bilderna är lite random från [den längst ner] två år sen!

bästavän, jag älskar dej!   


 
 
Lelleh

Lelleh

7 augusti 2010 17:51

VäÄäÄlKoMeN hEm!

Btw - vilken liten fuccckkk-unge du är! DU PEKADE FULFINGER PÅ MINST 3 BILDER! Anna - det är OFÖRSKÄMT!!!!! :((((

http://llinneaevita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards