aalltidannaa

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Anna Söderlund - 17 april 2011 14:31

YO.

Mår ungefär likadant som i fredags, fast lite bättre kanske.. äsch jag vet inte. (a)

Igår kväll var vi och firade mormor och min kusin emil. Men när jag fyllde år var dem bort resta, så jag fick också paket! 8D Så vi hade tre födelsedags barn!


Idag har jag varit ute och schteeekt hela förmiddagen! Så himla varmt ju, 25 i solen!

Om det tänker vara sånt här väder hela lovet täker jag passa på att bli brun, de svär jag på.

Från början satt jag bara och solade, men det är så himla tråkigt och jag hatar det! Så jag hjälpte mamma med att måla och lite sånt , haha! :D

Nu ska jag kolla på några andra avenyn avsnitt och spela sims!

   Hahaha lagomt fin bild och så ! ;) nejmen.. jag var iallafall brun! 

Ovido - Quiz & Flashcards