aalltidannaa

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Anna Söderlund - 14 april 2011 20:56

Idag var det ju den näst sista dagen innan ett mycket välbehövt lov!  

Har inte planerat in så jättemycket, men kommer vara i stugan med familjen + farmor och farfar från torsdag till lördag eller nått.. Saknar både farmor, farfar och våran lilla mysiga stuga.

Natten mellan tisdag och onsdag tror jag spenderas med jessica och mathilda!

Och sen ska jag hinna med att fira ett par födelsedagar och såklart påsk!


Idag på bilden lyckades jag gå in i ett fucking handtag (?!), stenhårt med höften. Det gjorde så himla ont och nu har jag ett blåmärke där. aww stackars mig ju. :(

    efter skolan lekte jag med linnéa!

Nu sitter jag och kollar på ett papper som hon fyllt med hemliga små meddelanden ! haha, knasigt värre! love u, SG!    

Ovido - Quiz & Flashcards