aalltidannaa

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Anna Söderlund - 8 april 2011 19:36

Jag, pappa och Gustaf satt och åt framför TV:n .. Det gäller att passa på när inte mamma är hemma! ;)

Och så kollade vi på nyheterna, och helt random intervjuas min präst! LOL.

Nejmen det var så oväntat typ 'nån som vet mycket om sorg är Maria' , sen filmades helt plötsligt hon i kyrkan som jag precis ska åka till! Rätt kul tycker jag! 

   random

Skriver mer imorgon! ;* 

Av Anna Söderlund - 8 april 2011 17:16

I helgen är det den sista konfirmations helgen!

Den åttonde maj blir jag konfirmerad! :D Vi är ungefär 13 stycken som gör det på södagen, andra halvan av gruppen gör det den 7, dagen innan alltså. 

För att det inte ska bli så tråkigt ska vi spela en teater och sjunga sånger.. Eftersom vi är så få kommer det bli jättepinsamt att sjunga inför alla ju! D:

Eller jag vet inte.. det beror ju på om alla tar i eller om det bara är några st som sjunger. usch. D:

 

En av låtarna vi ska ha med! Den e söt :'3


Iallafall ser den här helgen lite annolunda ut! Idag ska vi öva på att gå, kolla hur vi ska stå osv i krykan. Imorgon ska vi öva på teatern och ta en gruppbild! På söndag har jag inte riktigt fattat vad vi ska göra, det är nån pilgrimsvandring då.. Men jag fattar inte om vi ska gå på den eller inte. äsch, det får vi se ikväll! 

Av Anna Söderlund - 8 april 2011 15:27

Kommer ni ihåg blogglistan jag började på men aldrig gjorde klart? Tänkte fortsätta på den! 

Det här får mig att gråta.   

Jag har lätt för att börja gråta, men gråter nästan aldrig åt någonting som händer mig.. Utan mer åt böcker och filmer.

När jag läste 'eclips' boken grät jag mer än vad jag någonsin hade gjort tidigare, men det rekordet är slagen av The last song filmen. haha!   

 

Någonting annat som får mig att gråta är döden.. Om jag tänker på att nån i min familj eller en kompis skulle dö, då börjar jag gråta direkt! 


Visste ni att jag och nojjan satt i hennes gammla rum när de precis skulle göra om, så rummet var helt tomt.. Och så sa jag helt spontant 'minnena försvinner men vännerna finns kvar' , och så börjar jag gråta! HAHA de va inte ens en fin mening :(

& jag grät ingenting när jag kollade på titanic! (förutom när nojjan började gråta, men det gills ju inte! ;s) 



Av Anna Söderlund - 8 april 2011 15:14

Woups. 

Jag tror jag har haft sönder min dator. igen..

Så pappa måste förmodligen installera om hela windows, great va?

Då försvinner allt jag har på datorn.. great igen!

   fuck.

Ovido - Quiz & Flashcards