aalltidannaa

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Anna Söderlund - 13 april 2011 19:18

Ska precis börja kolla på Andra avenyn igen! Har haft några veckors uppehåll.

Nu kör vi säsång två!   

   Lite andra skådespelare/karaktärer nu, men det är bara kul! ;) 


Av Anna Söderlund - 13 april 2011 18:30

Idag är det exakt 3 år sen Justin fick sitt skivkontrakt!

 

.. Helt galet vad mycket han hunnit med :o För 3 år sedan var han ganska fattig och hade aldrig varit utomlans. Nu är han en av världens rikaste tonåringar och har i olika länder över hela världen! WOW!

Dock har han varit i Peru de senaste dagarna (eropa tune!) och paparazzina där är helt dumma i huvudet! Pojk stackarn fick inte ens vara ifred innut i kyrkan när han bad! Sen skrev han på twitter att han var besviken på dem och trodde att han skulle få vara ifred på heliga ställen. Och helt plötsligt börjar massa skriva att han är dum i huvet som tycker att dem är jobbiga? 

Sen är det massa om att Justin skulle ha kört över en paparazzi med moppe fast man på videos klart och tydligt ser att det är paparazzin som ställer sig ivägen och 'puttar' justin så han nästan rammlar. Sen blir han jättearg och börjar jaga justin!? Blev skit sura på dem. -.-

Nu har stackars Justin tagit en paus från twitter och alla som klagar. omg.. ;/ 

   Söt bild från israel! skillnad mot första bilden, haha!

Av Anna Söderlund - 13 april 2011 17:22

Hejhej, glad tjej! :D

Jag har fått tillbaka både mitt spanskaprov och mitt teknikprov och jag fick VG + på båda! Trodde det skulle skita sig totalt på båda proven så jag vart jätteglad!


Efter skolan idag var vi och tränade, och jag tog i som bara den! Mina stackars armar är mycket utmattade! haha ;)


Hade tänkt visa några bilder från våran cykelutflykt.. men bloggplatsen bråkar så det går itne att ladda upp! D:

jaja, nu ska jag skicka iväg min kemi uppsats! 


Ovido - Quiz & Flashcards