aalltidannaa

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Söderlund - 30 april 2011 16:10

 

Sitter med Linnéa och lyssnar på denna superfina låt! Väldigt svårt att hålla tillbaka tårarna. :(<3 

Av Anna Söderlund - 27 april 2011 20:19

För några timmar sen bestämde jag mig för att spela lite gitarr, så jag inte glömmer bort de få ackorden jag kan! ;) haha!

Iallafall så testade jag en ny låt ;

Visste ni att Rihanna var min idol förut? På ungefär samma tid som jag gillade Amy Diamond och E.M.M.A HAHA!Take a bow var min favorit låt!

Tycker fortfarande den är en av hennes bästa!  

Iallafall så lärde jag mig typ 5 nya ackord, yäy!

    Har läst ut 'om jag kunde drömma', och tänkte läsa den fjärde boken i serien igen nu! Men den är inte precis jättetunn! haha. På engelska är den över 1000 sidor, så man får väl glad att den bara är 600 på svenska! 

Av Anna Söderlund - 27 april 2011 20:11

Efter skolan idag var jag med Matte hos frisören!

Hon färgade håret, från platina blont till hennes vanliga blonda.

göllunge!

      Hon ska förmodligen tillbaka och tona längderna på fredag, eftersom det täckte helt där, eller nått. Jag tycker det blev jättebra iallafall! 

Av Anna Söderlund - 24 april 2011 22:20

Nu har jag kollat klart på AA säsång 2, men pappa får fixa 3:an imorgon - hähä!


Idag har jag solat som en liten galning och det gav resultat, yey!

Förmodligen hinner jag pressa ett par timmar imorgon också, ska nämligen vara med lajnia. Hon är en mycket lat människa och vaknar rätt sent, och jag ska bort imorgon klockan två, så vi får se om vi är före eller om vi ses när jag kommer hem ;)

ska på gudstjänst och sedan fira min kusin som fyller tjugo!


    Nu ska jag sova, jag är så himla trött! Kommer inte klara av att gå till skolan på tisdag känns det som! 

   

Av Anna Söderlund - 24 april 2011 18:27

För någon månad sen var jag ju på teater med skolan , 'alla olika alla lika' (eller nått sånt..).

Det var bara två skådespelare, en kille och en tjej. Och jag tycket mig känna igen den där killen, men visste bara inte från vart!

Men i går snackade jag med beddaboiii som ba 'ofta inte det var han spejaren i beck?' 

Och nu kollade jag upp det och det visade sig att han hade rätt!    

Lite roligt tycker jag! :D 

Av Anna Söderlund - 23 april 2011 21:36

Jag kom hem vid 7-8 ungefär, har haft det jättebra. :)

Jag började läsa 'Om jag kunde drömma' igår igen, har trotts allt inte läst den på nästan ett år - så det spelar ingen roll att jag läst den hundra gånger! ;)

Som vanligt blev jag lika uppslukad, så jag satt hela förmiddagen ute i solen och läste.

det var gaaalet varmt och jag blev sönder bränd efter bara några timmar, så minna armar har fått jättefula röda ränder där min t-shirt började. Ont gör det också, men det är nog borta imorgon.


Nu ska jag kolla på några AA avsnitt!  & imorgon ska jag kolla på twilight! Har aldrig kollat på någon film så mycket som på den. Fast det var ju typ 2 år sedan jag var ett galet twilightfreak.. haha då kollade jag på den filmen varje dag i flera veckor! cc'mon, jacob är ju knappt med i den, vad är grejjen då liksom? AJA.

   

haha, min älsklings bild!    

   


Av Anna Söderlund - 21 april 2011 12:08

Glad Påsk! :D .. eller nått ?

Jag åker ju till stugan om några timmar, så jag passar på att önska er en bra påsk nu istället. :]


Jag hade det jättebra med nojjan och jec!  

Vi kollade bland annat på blackswan.

   

Filmen var jättekonstig och rekomenderas INTE. 

Men som sagt, ha det grymmt så bloggar jag på söndag igen!  

Av Anna Söderlund - 19 april 2011 19:49

Skrev inte igår, men jag var med linnéa hela dagen. :]

Nu sitter jag hemma hos nojjan, ska ju sova här. (y)


Idag har vi egentligen inte gjort så jättemycket, jec kom hit vid halv tre typ (?) och sen har vi kollat efter bra filmer att ladda hem och försökt lära nojjans bebis kanin att hoppa! :'D 

   Jag var hemma och åt för ett tag sen, men de andra flickorna äter nu . Innan de spelade vi snabbshack, askul! (H)
Nu ska vi snart baka något gott som vi ka ha när vi kollar på film sen.

   söt bild från när vi var hos jec i sommras!

Ovido - Quiz & Flashcards