aalltidannaa

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Anna Söderlund - 4 april 2011 20:37

Jag var hos en fotexpert idag.. Har haft problem med fötterna så länge jag kan minnas. 

Senast vi var hos en doktor sa hon 'allt ser jättebra ut, det finns inget vi kan göra.'

Man ba 'come on? Jag har så ont att jag knappt kan gå ibland.. men allt är bra? skulle inte tro de biaaatch.-.-' HÄHÄ (a) 


Iallafall sa min söta lilla gubbEXPERT att hela mina fötter är inflamerade. 

Hur läskigt låter inte det? :(

Sen fick jag göra avjutningar av mina fötter till ett par nya inlägg, så vi får hoppas det blir bättre när jag får dem! :'D 


Av Anna Söderlund - 4 april 2011 18:14

Kära Mathilda, Jag vet att du är besviken på mitt bloggande, men jag ska försöka förbättra mig.. Efter spanska provet.  Kommer kugga fast vi fick en extra vecka huh.

Spanska kan ta sig i röven.. Som kattis en gång gjorde duvet! *BLINK*

   

dude.. jag vet inte vad jag ska skriva :[ men kommer du ihåg när vi dansade på dansbanan som vad högs upp på berget.. På samma ställe där vi köppte äckelglassen på bilden? :D När det regnade så mycket och vi kissade på vägen? (hehe berätta inte det för någon!)

  eller när vi åt pizza i solnedgången och de sjukt roliga poliserna kom? Fan, de va 2009's roligaste händelse typ!  Gah vad jag saknar allt sånt! D:

 

Random rolig bild! Nej, nu ska jag ta och avrunda. Hoppas du gillar ditt inlägg!

 

ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!

& lycka till med spanskan.. eh, ska också börja nu. ;___;'   

     



Ovido - Quiz & Flashcards