aalltidannaa

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Anna Söderlund - 9 april 2011 20:25

Idag har jag ju varit på mariagården och tränat på vår konfirmations teater. Vi skrev klart och han repa en gång. Sen tog vi ju en gruppbild också! Först några säriösa, sen flumm bilder!

Fotografen ba ; Nu är det tillåtet att göra vad som hellst!

Så alla asistenter som stog längst bak verkligen kastade sig ut över de som stog/satt under! Så jag var rätt glad att jag satt längst ut! haha!

 

första lägret! ^  

När jag kom hem skrev jag lite på min spanska uppsats, det går faktist rätt bra för mig! Dock orkar jag inte skirva mer ikväll, så jag gör nog klart den imorgon.


Jag kollade nyss igenom mina mobilvideos, hittade en mycket söt video på mig och jec när vi ligger och sjunger på scenen i matsalen! Då vart jag lite suger på att göra en film i Movie Maker.. Så det ska jag göra nu! :D

Vi hörs imorgon!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards