aalltidannaa

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Anna Söderlund - 7 april 2011 17:25

Hejhej! ;3

imorgon ska jag ju göra klart spanska provet, så när jag kom hem från skolan tränade jag till det i nån timme. Nu skriver jag på min spanska uppsatts istället. Våran lärare tror att vi är jätteduktiga, men vi har inte lärt oss mer än några ord på 2 år (pga dumma lärare!) och nu ska vi skriva en uppsatts! galet. Därför använder vi oss av google översätt, men det blir också rätt konstigt så det är inte alltid man förstår vad man skrivigt. haha.


"Las afueras de San Salvador se encuentran las ruinas de los indios mayas. Es uno de los lugares de interés del país. Fuera de Chalchuapa, hay tambien restos importantes de los indios."

Fattar ni vad det är jag skrivigt? Det gör knappt jag, haha!  

   

random


Ovido - Quiz & Flashcards