aalltidannaa

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Anna Söderlund - 10 april 2011 15:37

Jag har skrivit klart min spanska uppsats nu. Eller jag bestämde att det fick räcka nu, totalt är det väl 1,5 sidor text.. och det skulle vara 7 sidor. HAHA. men med bilder och framsida vart det 5 sidor. 


När jag gick in på mejlen för att skicka iväg det hade jag fått ett mejl från min SO lärare där det stod att hon inte kunna öppna mitt dokement. (En annat jobb som jag skickade in för ett tag sen) Och bad mig att skicka texten i mejlet.. Men jag hade tagit bort det dokumentet!

Jag fick panik och höll på att dö! Men sen hittade jag det i datans papperskorg, så det löste sig. Fan vad arg jag hade varit om jag hade behövt göra om den! :o

   random bild, från när vi var i djungeln i sommras! ;) 

Nu ska jag städa lite, hejjså länge! 

Av Anna Söderlund - 10 april 2011 12:50

Ikväll är det kids choice awards!

 

Fast galan var för en vecka sen, men såklart visas det inte i sverige förrän långt efter! Så jag vet redan att justin vann båda sinna katigorier!

FAVORITE SONG och FAVORITE MALE SINGER
Baby (Justin Bieber ft. Ludacris) 

Men jag ska kolla ändå, vill ju se vilka som blir slajmade! haha

 
    

Av Anna Söderlund - 10 april 2011 10:40

Ja, Godmorgon på er! 

Idag kommer bli en seg bara-vara-hemma-dag. Har både spanska prov (man får fortsätta på det som vi redan börjat på) och spanska redovisning imorgon. Så jag måste plugga! 

Sen måste jag jobba lite med SO också. Usch, det här ska inte bli kul!

 

Hur grymm är inte den här låten?    Ska lyssna igenom hela skivan nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards