aalltidannaa

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Anna Söderlund - 11 april 2011 16:38

Efter skolan idag köppte jag och mina två sötnosar vårens första glasspinne!

En ny magnum, jätte god! hah. Sen cykla vi iväg ut på landet och satt där och njöt av solen och glassen! Ytterst trevligt!   

 

     En glass vi testade förra året, dock var den inte lika god som den här! ;)


Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att plugga.

Min spanska lärare ba : Jag fick din uppsats igår, och ser att du har kopierat den..

jag typ dog och ba : VA NEJ!?

Tydligen hade jag använt för svåra ord som vi inte ens lärt oss.. Så hon trodde inte att jag hade skrivit det .. Men om man ska skriva ett ord och inte kan det är det ju klart man slår upp det? Humm.. Så jag och några till måste ändra lite på texten.


Och så ska jag börja på en kemi uppsats nu. Den ska vara klar på onsdag, och imorgon ska jag på mässa.. Så ja, jag kommer inte hinna blogga så mycket dem följande dagarna!  

Ovido - Quiz & Flashcards