aalltidannaa

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Anna Söderlund - 23 april 2012 21:12

Spenderade eftermiddagen med Lajjebror. Nu bilr det gossip girl och paj (hihi) innan jag drar mig mot sängen. 

 

hihi älskar dig så, hjärtat!       

Av Anna Söderlund - 23 april 2012 17:18

Jag är en sån person som om jag en gång verkligen gillat ett band/en artist så känns det som jag aldrig kommer sluta gilla hon/han/dem helt. För några veckor sen hittade jag en gammal Avril låt och nu är jag helt inne i hennes musik igen!

Kommer ihåg för några år sedan när jag önskade mig kläder från hennes märke i julklapp. Mina söta föräldrar krigade i månader för att få tag i kläderna, men saken var den att det inte gick att beställa från Europa. Efter många om och men fick jag i alla fall mina älskade tröjor, höll på att börja gråta av lycka när jag slet upp paketpappret och såg "Abbed Dawn" märket på kläderna. Hehe tönt. ♥

 

Too much to ask, min favorit just nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards