aalltidannaa

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Anna Söderlund - 12 april 2012 18:14

I höstas praoade jag ju hos VLT och fick pröva att skriva egna artiklar, intervjua folk, ta kort osv och jag tyckte det var jättekul! Så nu när de sökte nya reportrar på UNG sökte jag in som fotograf. Igår fick jag veta att jag hade gått vidare och kommer nu göra ett arbetsprov, som går ut på att jag ska foto + intervjua en lärare. Så nu sitter jag och spånar på lite ideér, vill verkligen att det ska bli bra!  

   

Bilden togs när vi intervjuade Eric! Jag var väl inget superfan av hans musik, men kommer ihåg hur sinnes nervös jag var medan vi satt och väntade på honom. Dock visade det sig ju att han var hur skön som helst, oroade mig helt i onödan så att säga. 

Av Anna Söderlund - 12 april 2012 15:24

Fick ett spontant äggbehov och beslöt mig för att koka ägg, hehe! Dock är jag inte den bästa i köket vilket ni säkert vet, men till min hjälp hittade jag en askul sida! Kolla bara på namnet - kokaägg.se!  

Dock misslyckades jag på första försöket (slutade med att jag stod helt ensam och ba "Oj. Nu gick det sönder. Vad gör jag nu?" sen när jag insåg att jag pratade högt skämdes jag och slängde dumma ägget.) så vågar inte gå och kolla hur  det går för de andra äggen, men de blir nog bättre än bäst!     

Ovido - Quiz & Flashcards