aalltidannaa

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Anna Söderlund - 5 april 2012 15:14

Den lilla detaljen jag undanhöll i förra inlägget var att vi helt random stötte på 2 av bandmedlemmarna på stan innan konsären!! De va så sjukt jordnära & söta att vi levde i chock hela dagen sen! ♥

   

"Hej jag heter Anna och jag är världens lyckligaste!" ♥♥

 

Väntade i typ 5 timmar eller nått? Ballongerna användes för att lura killarna, busigt!

 

Efter att ha stått ute och hackat tänder i 40 minuter fick vi äntligen komma in.

                   

Det var en liten spelning med ungefär 200 pers, så man såg hur bra som helst och fick ögonkontakt men killarna hela tiden, hehe    

       

Sen var vi lite busiga och ställde sig där man inte fick under sista låtarna, hehe woups. 

 

Efteråt han vi med att posa med mr. snygging & äta en exklusive middag, innan vi hoppade på tåget hem igen! Tihihi bästa dagen i mitt liv! ♥  

Av Anna Söderlund - 5 april 2012 11:08

Konserten igår var helt jävla fucking underbar. Är egentligen ingen ideé att ja ens försöker förklara, eftersom jag aldrig kommer kunna hitta ord som beskriver lyckan vi kände igår kväll/natt. Men måste bara säga att det är en sjukt cool känsla att stå och skrik-sjunga så högt man bara kan och ändå inte höra sig själv! Gissa om våra röster var döda när det slutade, haha!

Fick inte speciellt mycket sömn inatt alltså. Låg och spelade upp dagen om och om i huvudet en miljon gånger, log som ett jävla cp och kramade om min lilla björn halva natten haha, LYCKA! ♥♥♥♥ (Det bästa med dagen har jag ännu inte berättat, men de får ni veta när jag har fått bilderna!!)

Ovido - Quiz & Flashcards