aalltidannaa

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Anna Söderlund - 3 april 2012 20:13

Varken jag eller Hannes hade någonsin ätit macarones men båda har alltid velat testa, så efter att ha letat över hela Västerås hittade vi äntligen ett ställe där det fanns! Vi hade dock alldelles för höga tankar om dem, så vi blev sjukt besvikna. Men bortsätt från det så vare en kanondag! ♥

Sen åkte vi hem hit och var här några timmar innan han skulle på träning. Nu ligger jag här 4ever alone och tänkte sätta igeng ett OC avsnitt för att få tiden att gå. Kan inte morgondagen komma typ NU NU NU?  

Av Anna Söderlund - 3 april 2012 13:46

Shå! Ska bara fixa mig lite, sedan möter jag upp Hannes i stan för lite shoooooppping.  

Dessutom bara måste jag berätta att jag är galet kär i en låt från finska lillamelodifestivalen! HAHA Det är illa. :( Ignorerar att jag faktiskt ska få se mitt favorti band imorgon, nu äre "frontside ollie" som gäller! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards