aalltidannaa

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Anna Söderlund - 9 april 2012 21:46

Nu är det officiellt slut på påsken och i morgon börjar skolan igen. Orkar inte med alla prov, inlämningar, matte&spanskalektioner - men bortsätt från de så ska de bli trevligt vettja. ;d

Kollade på gamla bilder igår och hittade denna goding. Så nu avslutar vi detta påskfirande med en exakt 1 dag & 2 år gammal bild på min söta bestis!    

Av Anna Söderlund - 9 april 2012 19:37

Jag ignorerade det faktum att jag håller på att bli sjuk och åkte till gymmet ändå. Kände mig liksom tvungen att träna efter allt påskgodis.   

Sen när vi kom hem fick vi besök av min lilla homie David. Han hade precis lärt sig grunderna i matte och plågade mig med mattetal i evigheter. "Här får du en sjuuuuuuuuukt svår! Okej, är du redo? Hihih. Här kommer den : 100 miiiinus fyra?" Sen när jag lyckades pricka in rätt svar på den sjuuukt svåra frågan ramlade han baklänges av förvånad, tittade på mig med stora ögon och ba "Oj, Du är verkligen duktig! WOW!!". 

Tur att han är så söt, annars skulle jag fan inte överleva i hans närvaro hahah!     

Bilden är dock från 2007..  

Ovido - Quiz & Flashcards