aalltidannaa

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Anna Söderlund - 22 april 2012 22:09

Ligger här i sängen och har en skype + dagbokstund med lajjs. Har faktiskt blivit rätt bra på att skriva dagbok, woupwoup! Det är så jäkla kul att gå tillbaka och läsa att vi sitter här och skrattar åt allt dumt jag skrev när jag var mindre. 

Dessutom agerade vi smakråd åt hennes lillasyster

Sara : Kan jag se ut såhär?

Linnéa : Nix.

Sara : Jooooo.

Anna : Näe.

Sara : Nehe. Om Anna säger så, då är det så!

Linnéa : MEN JAG SA JU FÖRST!!!!

Sara : Tyst. Du har ingen talan kvinna!!

HAHAHA de lät helt sinnes kul. Stackars lilla lajje. ;ppp

Av Anna Söderlund - 22 april 2012 19:31

Idag har jag haft en stört tråkig dag. Hade en cpuppgift i skolan som skulle in och det var helt omöjligt att hitta nån fakta överhuvudtaget. Så har suttit med den där skiter hela eftermiddagen och lyssnat på "make me wanna die" Haha gud vad jag älskar att lyssna på sån musik när jag är arg, haha! 

Bilden tog jag igår, ni vet på den tiden jag var glad. Haha nejdååå, har skickat in äckeluppgiften så nu är allt bra igen!   Nu ska jag och Jörg kika på GG. 4ever aloooone som är bestiiiis med en björn typ. HAHA.   

Ovido - Quiz & Flashcards