aalltidannaa

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Anna Söderlund - 1 april 2012 10:19

I går vaknade jag upp med snö utanför fönstret, vilket sög. Men Jag, Naju & Lajje hade planer - så vi ignorerade vädergudarna och stack på fotboll! Dock var vi ändå tvugna att ge med oss eftersom vi höll på att frysa ihjäl där vi stod i snö & blåst. Duktiga pojkar i alla fall!  

 

 Så vi gick hem och körde all in med munkar, varmchoklad & footloose! När vi hade fått tillbaka värmen i kroppen spenderade vi större delen av eftermiddagen utomhus. Lyckades liksom ragga upp 2 småkillar som stalkade oss genom halva Skultuna, fett läskiga! haha :(

Av Anna Söderlund - 1 april 2012 09:33

Gooooomorron! Är uppe tidigt idag, eftersom jag tänkte vara en duktig flicka och hjälpa mina kusiner att flytta. Egentligen vill jag väl mest spana in deras nya lya, men de behöver ju ingen få veta.  

      

Nästan varje dag den här veckan har var varit med lajj och den trenden ska inte brytas. Så när jag kommer hem igen knatar jag över till henne!  Söt bild på oss från i går kvälls earth hour ;)

Ovido - Quiz & Flashcards