aalltidannaa

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Anna Söderlund - 18 april 2012 20:47

I morgon har jag nationellt prov i engelska hela förmiddagen & jag är jättetrött, så bäddar ner mig i sängen och läser lite i "The last song" innan jag somnar. På tal om den så kollade jag och Hannes på filmen igår, kan ju bara säga att hela hans tröja va dyngsur efter att jag gråtit klart. Haha, undra om jag någonsin kommer sluta gråta åt den filmen. Helt stöööört bra. 

Han stack förresten till spanien idag och kommer inte hem förrän på måndag, vilket betyder no skype på flera dagar!

Visste ni att vi pratat exakt varje natt (förutom ungefär 8-9 gånger) sen i Oktober/November? Hur ska de här gå liksom, haha woups. Får väl krama om Jörg lite extra så överlever jag nog. Godnatt! 

Av Anna Söderlund - 18 april 2012 17:10

Tjo. Sitter här på mitt golv (åh asså golv <3333) och försöker nöta in ordningen i alkanserien - woupwoup, hur smart lät jag inte där?  - ärligt talat fattar jag knappt vare hela handlar om, men vi har kemiprov på fredag, så ska försöka lära mig namnen utantill. 

     

Efter det ska jag dessutom fixa frågor till den där jobb-test-intervjun, eftersom jag har planerat att göra själva intervjun imorron. 

Fett tråkigt inlägg, men aja - bloggar senare

Ovido - Quiz & Flashcards