aalltidannaa

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Anna Söderlund - 14 april 2012 22:52

Idag har jag och lajje haft en s.k ute dag, asnice väder juuu! Jag har bland annat tränat henne på att cykla, haha tjejen hade inte cyklat på 3 år (!!!!!) så kände mig tvungen att lära upp henne igen. Hon var så duktig så!  

Nu har jag just kikat på "The Vow", helvete vad jag grät. Hihih så söt film, kolla på den!  

Av Anna Söderlund - 14 april 2012 20:42

Råkade misslyckas rätt rejält idag när jag skulle fixa naglarna.. Skulle slipa till dem lite grann, men in the heat of the moment råkade de bli liiiiite för mycket. Slutade med att jag började blöda under naglarna. Åh det gör helt sinnes ont! Lite puckat korkat av mig kanske, men det är fritt fram att tycka synd om mig ändå. 

Ignorera att hela naglarna är jättefula & korta (hatar mina cp "vinter-skit-naglar"). Det är mest på ringfingret. TYP AJ SOM FAN.    Dessutom känns det som hela naglarna ska ramla av när jag spolar vatten på dem, gör dem de så dör jag oh gosh.

Ovido - Quiz & Flashcards