aalltidannaa

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna Söderlund - 6 maj 2012 21:35

Startade dagen ute i solen och avslutade med rabarberpaj, hihi. Däremellan hann jag med en tur på stan med Lajje, hade tänkt köpa en jacka men den fanns inte i min storlek, buhu. Hittade iaf ett par shorts!

 

Efter det det köpte vi glass och mös i solen på hennes balkong. Sedan svalde jag min stolthet och gick med på att titta på "My sisters keeper". Vet inte hur många gånger hon har försökt fått mig att kolla på den, men nu har jag iaf sett den och den var faktiskt bra - jättesorglig

Av Anna Söderlund - 4 maj 2012 22:31

Efter skolan gick jag och Hannes hem och bakade chokladbollar. Sen kanske det var så att vi åt upp alla, hehe. Hungriga barn. 

 

Söt pojke bakar i sin lilla kjol. The akward moment när ens pojkvän ba "Vänta lite, måste bara rätta till min kjol." dog lite hahah

     

 

gulliga höhöh :p     

Av Anna Söderlund - 4 maj 2012 21:10

Efter att ha tuperat och sprayat hela håret med glitter, sminkat oss och satt på oss våra mantlar flög vi runt som 4 superhjältar hela dagen. Det blev riktigt bra tycker jag! Bjussar på lite bilder på alla snyggingar.

   

hår & smink-fix imorse.

 

posetimes på NO'n.   

                   

Gulliga vi är. En lärare fotade oss dessutom till nån reklamsak som sedan ska sitta öppe på bla ica och skolan, woupwoup kändisar!    

randoms & 9A.

 

Min snyggingklass! ♥

       

Hihih överdrivet söt teletubbie! 

   

Tvingade på Hannes läppstift, riktigt gulligt måste jag säga :* 

Av Anna Söderlund - 3 maj 2012 22:16

Det tog oss nästan fyra timmar (!!!) att fixa håret & kläder till i morgon. Men visst blev vi söta? :*

Dock kommer jag ha två toffsar, hårband och lite så - men ändå! 

              

Av Anna Söderlund - 3 maj 2012 15:22

Tänkte hoppa in i duschen nu, om ett tag kommer Elina, Chanie & Mathilda hit för att fixa håret. I morgon har vi flummfoto och vi ska vara superhjältar. Tror inte det är någon i hela klassen som är 100 %  förberedd så allting kommer säkert bara bli kaoooooz, men de blir noj skojj ändå!   

Sen hoppas jag att solen är kvar när jag är färdig, solaaaaaaaa <33333333 

Av Anna Söderlund - 2 maj 2012 22:00

Har städat och fixat i några timmar, i morgon kommer det folk och tar kort på huset. Mitt rum har nog aldrig varit så här rent, haha trivs inte när mitt rum är välstädat :c 

Har verkligen ingen aning om hur det gick på matten, men det är jävligt skönt att vi snart är klara med alla nationella.

Bara måste berätta att jag lite spontant började läsa på om havstulpaner nyss och fick reda på att det var kräftdjur. Hallå bara jag som alltid trott de är växter???? Fick dessutom reda på att de är tvåköniga och " troligen är det djur som har den största penisen i förhållande till sin kroppsstorlek" HAHAHA där dog jag lite!

Av Anna Söderlund - 1 maj 2012 22:52

Jag och papi har suttit i typ 3 timmar och räknat matte. Har NP i matte imorgon, KAOS. Men om jag inte glömmer allting jag lärde mig ikväll så borde jag nog kunna få godkänt. Annars då? Vi köpte hus idag! Så om 3 månade flyttar vi. Väldigt blandade känslor måste jag säga - tycker det ska bli jättekul, samtidigt vet jag att jag kommer gråta floder när vi väl lämnar huset, hehehehe..

sneak peek på vårat nya place!  

Nu ska jag skypa ett litet tag innan jag somnar, gonattt! :*

Av Anna Söderlund - 1 maj 2012 16:59

Hade tänkt vara en duktig dotter och stanna hemma på valborg eftersom vi skulle få gäster, men när planerna ändrades så vi blev gästerna ballade jag. Så ståv körde ut mig till min fina pojkvän istället, en aning mycket bättre än att sitta hemma hos mina föräldrars kompisar dah. Hade i alla fall en underbar valborg och spenderade natten där. ♥ 

Hahah euwww.. men hade ingen bättre bild. :c

Idag har vi i alla fall varit på äventyr i nån sjukt hög ladugård (?) med massa trappor och läskiga apparater, klapat hästar och chillat i solen typ.  Jag går runt som ett retard och ba "wooooow, kolla där - en traktor!! Shieeet en häst!" osv.. men vafan, jag är väl inte van vid sånt!   

Ovido - Quiz & Flashcards