aalltidannaa

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Anna Söderlund - 28 maj 2012 20:51

Nu har jag gjort klart båda uppgifterna & varit ute och sprungit, duktig flicka eller vaaad?  

Här får ni iaf en kort sammanfattning om min helg ;

 

suddig bild på mitt sommarparadis :*  


 

I lördags förmiddag var vi inne i stan, fick med mig blondinbellas bok och ett linne. Sen sköt vi lite pilbåge (hehe) innan jag la mig min älskade solsäng och lyssnade på musik/läste/solade hela dagen, ytterst mysigt! Sen under kvällen när resten av Sverige satt och kollade på mello var jag och pappa ute och övningskörde för första gången. Det var skitkul, så nu vill jag gå kursen och börja köra på riktigt.

 

 Bjuder på en hemsk bild på AnnaHood, haha woupwoup !

 

Sen får ni en bild på min gräskusin som jag tvingade stå modell, hähä. 

I går firade vi morsdag med tårta på bryggan och mer chill i solen, underbart! 

Av Anna Söderlund - 28 maj 2012 15:56

Min 'långhelg' har varit underbar, lätt en av de bästa det här året! Men får väl ta och berätta mer om det senare. Nu har jag satt på mig 'myskläder', druckit varmchoklad och bäddat ner mig i sängen. Dvs intagit pluggpositionen, teknik & idrott står på schemat, Så ajöss för ett tag ;p.

Hittade denna bild från maj förra året och kan konstatera att jag hade en aning mer grejjer att göra då - så jag tänker inte klaga! Dessutom är det bara typ 2 veckor till sommarlov, LOVELYYYYY!

Ovido - Quiz & Flashcards