aalltidannaa

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Anna Söderlund - 21 maj 2012 21:45

Är lite kriminell och kopierar rakt av från Mathildas blogg, men här har ni lite bilder från idag! 

   

Älskar Nojjans min på sista bilden. Nån som sa kallt typ????? (a) 

Av Anna Söderlund - 21 maj 2012 20:47

Min skola har någon cp tradition om att man varge år måste springa "skoljoggen". Att bara jogga är seriöst bland det tråkigaste jag vet, så himla meningslöst och segt. Lata flickor som jag ska sitta i solen och äta glass punkt slut. Anyway så såg jag på bestiiiis blogg att det var exakt 2 år sedan vi sprang milen för första gången. På torsdag ska vi göra det igen, om jag inte kommit på nån bra "jag är sjuk" replik tills dess. ;pppp

Här posar vi för fullt efter att ha genomlidit helvetet och blivit på bra humör igen.    HAHA asså kommer nog aldrig kunna kolla på 2:a bilden utan att skratta, MATHIBROOOOOOOOOOOR <3

Av Anna Söderlund - 21 maj 2012 16:19

Idag var jag, Mathi, Elina och Chanie lite busiga och stack iväg och badade! Det kan inte varit många grader i vattnet, men det var faktiskt ganska skönt. Lägger väl upp någon bild sen.   

     

Random badAnna & bryggan vi badade vid. Båda bilderna är dock från förra sommaren. 

Ovido - Quiz & Flashcards