aalltidannaa

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Anna Söderlund - 12 maj 2012 19:36

I morgon har vi visning på huset så håller på och städa för fullt, har bara lite småsaker att ta undan innan jag är klar. Kolla så duktig jag är   , Min garderob förra veckan ;

 

och nu ;

  

Av Anna Söderlund - 12 maj 2012 18:27

Fick äran att åka skolbuss hem från skolan igår, eftersom jag skulle sova hos Hannes. 

Han lärde mig att spela fifa, hah grymt kul spel. Dock är jag så jäkla pinsam när jag koncentrerad på något spel.. Svorde så fort någon tog bollen i från mig, hoppade av lycka när jag lyckades göra mål och skrek som bara den om jag missade en målchans. (Slog nästan ner taklampan en gång haha!Men till slut gjorde jag honom stolt och vann flera matcher, woupwoup!

Sen hann jag även gråta lite åt O.C & mysa med världens bästa hela natten, så jag klagar inte. ♥  

Nu ska jag gå och duscha ut allt hunddreggel ur mitt hår, häh. Har nämligen gått och blivit bestiiiiis med deras lilla söta vovve. 

Ovido - Quiz & Flashcards