aalltidannaa

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Anna Söderlund - 24 maj 2012 17:00

Det här är ett tidsinställt inlägg, eftersom jag fortfarande (när ni läser) är hemma hos Lajjs. Men ville bara berätta att jag åker hem till min älskling ikväll och sover där (vi är liksom lediga i morgon). Sedan på fredag kväll åker vi till stugan för första gången i år, niceeeee!

   

Av Anna Söderlund - 24 maj 2012 14:51

Jag överlevde milen! Så nu har jag äntligen sprungit det dumma spåret för sista gången, härligt! Efter det stack typ alla till bryggan och badade. SOMMAR <333333

   

Bild från något "svartå-bad" förra året. Det är synd att vattnet är så himla äckligt - hoppade in i duschen så fort jag kom hem, haha usch. Har varit ute i solen sen jag kom hem & tänkte fortsätta med det, men nu tillsammans med lajje.

Ovido - Quiz & Flashcards