aalltidannaa

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Anna Söderlund - 17 maj 2012 18:15

Känns som om det var den 17 April igår, inte för en månad sedan. Men jag antar att det stämmer att "tiden går snabbt när man har roligt".  Är så jävla lycklig i din närhet. Sjukt glad över att jag har dig. ♥

  Älskar dig så himla mycket Hannes.  ♥

Av Anna Söderlund - 17 maj 2012 16:35

Ikväll äre bio som gäller! Ska se "The lucky one" med bästis. 

Finns det något bättre än Nicholas Sparks töntiga kärleksfilmer? Knappast. The notebook, A walk to remember, Dear John.. Behöver jag ens nämna The last song?   

Av Anna Söderlund - 17 maj 2012 12:53

Kände mig tvungen att ut och röra på mig efter igår, hehe. Så jag & pappa stack ut och sprang, bra start på dagen liksom! Nu är jag ute och provgår i mina avslutningsskor, måste ju träna lite så jag inte ser helt störd ut i kyrkan.

Klännigen + skorna jag ska ha. Har dock inte valt smycken + frisyr och så än, men har en månad på mig ju!

Passade även på att visa skorna för Hannes igår, han var väl inte direkt överlycklig över att det bara skiljde några cm mellan oss. Haha kortiiiis. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards