aalltidannaa

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Anna Söderlund - 14 maj 2012 21:22

Råkade random klicka in på den här låten idag & jag vet att det är gammal.. Men satan vad bra! Kan inte ens räkna hur många gånger jag lyssnat på den ikväll.

Av Anna Söderlund - 14 maj 2012 17:42

I Fredags gjorde jag det muntliga matte-nationella, med kanon resultat! När man sedan la ihop de poängen med mina gamla visade det sig att jag har över G nivån. I morgon har vi sista provet, men egentligen spelar resultatet ingen roll eftersom jag ändå har ett säkert Godkänt. Så jävla skönt!! 

Men har ändå suttit med pappa någon timme nu och räknat, snel han är som åker hem från jobbet för att hjälpa mej :ppp Anyway så hittade jag det här på ett gamlat prov :

 

Hahah tyckte de va lite.. ehh, random? 

Ovido - Quiz & Flashcards