aalltidannaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Söderlund - 13 februari 2012 20:52

Såhär står det på mitt schema just nu :

   

Under tiden sitter jag och leker lite i PS. ytterst trevligt!

Av Anna Söderlund - 13 februari 2012 19:02

Alltså jag har suttit i typ två timmar och försökt rita en något okej fågel i PS, men lyckas inte. Varför så dålig liksom? Vi håller på med någon cpuppgift i NO:n, vilket resulterar till att jag måste visa upp mitt misslyckande konstvärk inför hela klassen. Jag har ingenting emot att redovisa muntligt, men att rita och visa upp - åh fy fan!

Nu ska jag läsa lite. Igår när jag skrev att jag skulle läsa la jag nämligen ner boken och gick hem till snyggingen på bilden, busigt av mig!   

Av Anna Söderlund - 12 februari 2012 19:48

Om 5 minuter börjar tv4:as nya serie Kontoret, som jag har längtat! Ove Sundberg är ju verkligen hatkärlek när den är som starkas. Dessutom är Björn Gustafsson med så jag tror det blir kalasbra ;D

Efter det äre ju Äkta människor också! Nu ska jag hämta vindruvor och bädda ner mig i soffan med papi och brur.

Av Anna Söderlund - 12 februari 2012 13:15

                               

Av Anna Söderlund - 12 februari 2012 12:13

Gooooodmorgon! Hur glad blev man inte när man vaknade och solen verkligen var VARM?  

Hahah usch, bort med snön..

   

Idag måste jag plugga, bland annat läsa en  halvtråkig engelsk bok.. Ska ha gjort en bokreccention innan fredag och jag har över 200 sidor kvar att läsa, bra där! ;)

Av Anna Söderlund - 11 februari 2012 22:53

Alltså jag älskade verkligen Ulriks låt! Båda gångerna han "gick vidare" började jag gråta! HAHA liksom va, jag gillar inte ens han speciellt mycket?! Så pinsamt! Men nu ska jag lyssna på den och 1D hela natten ;)

Av Anna Söderlund - 11 februari 2012 20:29

Sitter här och kikar på melodifestivalen, haha usch. Jag har aldirg fattat grejen med det, så himla dåligt. Kände mig dock lite lätt tvungen att kolla när jag fick reda på att Ulrik munther skulle vara med! Jag är inte alls besviken, han var jätteduktig! Lite skillnad från första gången jag hörde honom i lilla melodifestivalen kanske, hähä  

  Resten av alla bidrag är ju bara för pinsamma! Stör mig något sjukt på folk som är med i flera år utan att vinna, ni är dåliga - när ska ni inse? -.-

Av Anna Söderlund - 11 februari 2012 14:59

Idag fyller Sanna 16 år och igår var vi lite busiga och lurade hem henne till Chanie, där vi gömde oss med ballonger och paket. Hihih, hon anade ingenting så det blev en riktigt lyckad överraskning! Blev i alla fall en toppenkväll med mina sötnosar. ♥

Innan det var jag nere på stan med Mathi, Pennan och Jec. Där fick vi syn på "Gurkan", vilket inte är speciellt c00lt eftersom jag inte har kollat på något av alla programen han har varit med i, men ändå liksom!     

Ovido - Quiz & Flashcards